Cornelia_Neagu | Data: Duminică, 2020-05-24, 10:22 PM | Mesaj # 1 |
Maior
Grup: Moderatori
Mesaje: 94
Reputaţie: 0
Status: Neconectat
| Machete pentru clasă, școală, cartierul școlii Construcția la scară a unor machete a) Machetă pentru sala de clasă Pentru construcția machetei sălii de clasă se pornește de la planul clasei realizat în cadrul proiectului la lecția „Planul școlii”. Macheta evidențiază ferestrele și ușa pe pereții dinspre vest, respectiv dinspre est ai clasei, care au înălțimea de 3,5 m, iar elementele de mobilier sunt reprezentate prin semne convenționale. Macheta se construiește dintr-o bucată de carton; desfășurata sălii de clasă este ilustrată în figura PAG.86.
Fișă tehnologică
Denumirea produsului Macheta „Sala noastră de clasă” Imaginea (schiţa) produsului: figura a; la scara 1:50, PAG.87 Materiale și instrumente necesare: carton cu dimensiunile 30 × 28 cm, riglă, echer, gumă, creion, foarfecă, cutter, adeziv, folie transparentă, culori. Operații tehnologice: – se măsoară și se trasează pe carton desfășurata sălii a de clasă, apoi, prin semne convenționale, elementele de tâmplărie (figura b) și cele de mobilier; – se taie după conturul trasat cu linie continuă, inclusiv liniile de la ușă și ferestre (figura c); – se aplică adeziv de jur împrejurul ferestrelor și se lipește folie transparentă (figura d); – se pliază după liniile trasate întrerupt (figurile d, e); – se aplică adeziv pe suprafețele de îmbinare ale pereților și se lipesc pe exteriorul machetei (figura f). b Controlul tehnic de calitate: se verifică cotele de gabarit ale machetei. Buget financiar: se calculează bugetul financiar necesar realizării machetei.
Fișă tehnologică Denumirea produsului „Bancă școlară pentru două locuri” Imaginea (schiţa) produsului: figura a; scara 1:10 Materiale și instrumente necesare: carton cu dimensiunile 28 × 11 cm, riglă, echer, creion, foarfecă, cutter, adeziv, gumă. Operații tehnologice: – se măsoară și se trasează pe carton desfășurata băncii școlare (figura b); a PAG.88 – se taie după conturul trasat cu linie continuă (figura c); PAG.88 – se pliază după liniile trasate întrerupt; – se aplică adeziv pe suprafețele de îmbinare (figura d) și se lipește blatul, pe care se pun ghiozdanele, de lateralele de susținere ale băncii (figura e). Controlul tehnic de calitate: se verifică cotele de gabarit ale băncii școlare. b
|
|
| |